Zpracování projektové dokumentace ve stupních TES, DUSP a DPS, zajištění výkonu inženýrské činnosti ke společnému povolení a výkon autorského dozoru.
Zajišťoval: Ateliér Praha IV, PRAGOPROJEKT, a.s.
Předmětem realizace je novostavba dvoustopé trolejbusové tratě v délce 3 204 m a jednostopé trolejbusové tratě v délce 1 299 m na části autobusové linky č. 131 (budoucí trolejbusové linky č. 51) v úseku Bořislavka – Zelená, přičemž jednostopé vedení je navrženo v ulici Evropská ve směru z Hradčanské a na smyčce náměstí Bořislavka. V rámci stavby bude vybudováno 217 stožárů se základy. Délka kabelových tras trakčních kabelů je 3 525 m. Záměr zahrnuje realizaci příslušné nabíjecí a napájecí infrastruktury. Pro napájení trolejového vedení je navržena nová měnírna MR U Matěje.
Cílem elektrifikace je nasazení bezemisních a tišších bateriových trolejbusů místo stávajících naftových autobusů. Na lince budou jezdit bateriové trolejbusy standardní délky 12 m (ST), které na nezatrolejovaném úseku Zelená - Hradčanská (přibližně 42 % trasy) využijí bateriové články.
Jedná se v pořadí o 4. trať v novodobé éře pražské trolejbusové dopravy. Její výstavba byla slavnostně zahájena v květnu 2025 a první trolejbusy vyjedou na historickou trať přes Hanspulku v létě 2026.