Zpracování projektové dokumentace ve stupních TES, DUSP a DPS, zajištění výkonu inženýrské činnosti ke společnému povolení a výkon autorského dozoru.
Zajišťoval: Ateliér Praha IV, PRAGOPROJEKT, a.s.
Předmětem realizace je novostavba dvoustopé trolejbusové tratě v délce 3 405 m a jednostopé trolejbusové tratě v délce 934 m na části autobusové linky č. 176 (budoucí trolejbusové linky č. 53) od Stadionu Strahov na Janáčkovo nábřeží. V rámci stavby bude vybudováno 239 stožárů se základy. Délka kabelových tras trakčních kabelů je 3 335 m. Záměr zahrnuje realizaci příslušné nabíjecí a napájecí infrastruktury. Pro napájení trolejového vedení je navržena nová měnírna MR Strahov a dále bude využita stávající MR Hřebenka, která bude rozšířena. Dobíjecí infrastruktura v odstavech Karlovo náměstí bude napájena ze stávající NDS a ZDS Moráň.
Cílem elektrifikace je nasazení bezemisních a tišších bateriových trolejbusů místo stávajících naftových autobusů. Na lince budou jezdit bateriové trolejbusy standardní délky 12 m (ST), které na nezatrolejovaném úseku Janáčkovo nábřeží – Karlovo náměstí využijí bateriové články.
Jedná se v pořadí již o 5. trať v novodobé éře pražských trolejbusových tratí, byla zahájena v květnu 2025 a její dokončení se předběžně předpokládá v létě 2026.